Umożliwiają monitorowanie liczby wizyt bądź najchętniej wyświetlanych podstron serwisu. Z ich pomocą usługi internetowe mogą być stale ulepszane pod kątem wydajności czy efektywności.
Szkolenia otwarte
Szkolenia
AI dla pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta
Stworzyliśmy ten warsztat, abyś wyprzedził swoją konkurencję.
Zapraszamy: sprzedawców, pracowników działu obsługi klienta, menedżerów sprzedaży i obsługi klienta, pracowników działu marketingu oraz wszystkich, którzy komunikują się z klientami (asystentki, sekretarki, pracownicy administracji biurowej)
Korzyści
Sztuczna inteligencja (AI) w sprzedaży i obsłudze klienta to: precyzyjne prognozowanie zachowań klientów, dostosowanie do nich strategii sprzedażowych, przyspieszenie procesów i personalizacja ofert. AI umożliwia też utrzymanie płynnej komunikacji z klientami, co wpływa na lepsze z nim relacje. Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej pracy komunikują się z klientem.
Program
Wykorzystanie AI w sprzedaży i obsłudze klienta
- Prezentacja modeli AI specjalnie opracowanych do zastosowań w sprzedaży
- Automatyzacja zadań generowania, kwalifikacji leadów, planowania sprzedaży i działań marketingowych
- Personalizacji kontaktów z klientami: możliwości i techniki
- Wykorzystanie AI w analizie sentymentu klientów, w prognozowaniu popytu, innowacje w personalizacji doświadczeń zakupowych
- Wykorzystanie danych statystycznych i raportów branżowych do analiz AI
- Analiza możliwości, jakie tworzy AI oraz wyzwań, jakie stawia przed zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta i sprzedaż
- AI w usprawnianiu procesów sprzedażowych: automatyzacja, analiza i optymalizacja
- Przykłady narzędzi wspierających działania sprzedażowe oraz zajęcia praktyczne z wykorzystaniem narzędzi AI
Budowanie relacji z klientem z wykorzystaniem AI
- AI w efektywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami
- CRM z wykorzystaniem AI
- Wykorzystanie AI w prognozowaniu sprzedaży i planowaniu zasobów
- AI w automatyzacji procesów sprzedażowych
- Studia przypadków prezentujące użycie specjalistycznych modeli AI w sprzedaży
Wykorzystania chatbotów w sprzedaży jako narzędzi wspierających obsługę klienta
- Technologie tworzenia chatbotów, wybrane przykłady: Microsoft Azure, Reference Architecture, integracja Salesforce
Etyczne i prawne uwarunkowania dotyczące wykorzystania AI w sprzedaży i obsłudze klienta
metody pracy
ćwiczenia w parach
gry i symulacje
scenki, odgrywanie ról
prezentacja
Informacje organizacyjne
Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:
Warszawa/ Zakopane/ Gdańsk/ Online:
dzień 1:10.00-16.00, dzień 2: 9.00-14.30
Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Centrum szkoleniowe: Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji. Koszt 2 dniowego szkolenia (790pln+23%VAT/1os.) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy, lunch, certyfikat.
Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl), "Patria" (www.patriazakopane.pl), "JST Turnia" (www.jastrzebiaturnia.pl).
Szkolenia stacjonarne w Gdańsku/ Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel Aqua House (www.aquahouse.pl), hotel Amber (www.amber-hotel.pl)
Koszt szkolenia (890pln+23%VAT/1os.) z zakwaterowaniem zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.
Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Gdańsku/ Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dopłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Gdańsk) 140 zł netto+23%VAT/ 2 dni. Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.
W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż***) lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąć 100pln+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Koszt szkolenia bez zakwaterowania: 790 pln+23%VAT/ 1 os.
Szkolenia online "live" - Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR "LIVE". Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. "oknie czatu" pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 690 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.
WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)
WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)
Zgłoszenie
Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach.
Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Gańsku lub do wysłania linku, w sytuacji webianarów).
Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO.
W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 0-607730000 (9.00-21.00).
Wpłata
Po wysłaniu powyższej DEKLARACJI wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Po otrzymaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.
Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.
kontakt
Planujesz szkolenie – skontaktuj się z nami
a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
European Training & Consulting Center Sp. z o. o. |
|
22 185 54 72 centrala |
|
527-21-64-310 |
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00