Umożliwiają monitorowanie liczby wizyt bądź najchętniej wyświetlanych podstron serwisu. Z ich pomocą usługi internetowe mogą być stale ulepszane pod kątem wydajności czy efektywności.
Szkolenia otwarte
Szkolenia
Pozyskiwanie klientów – strategia dotarcia do klienta i technik sprzedaży
Celem szkolenia jest zdobycie przez handlowców umiejętności sprzedaży - pozyskiwania nowych klientów. Umiejętność ta z pewnością przyda się każdemu sprzedawcy, który aktywnie poszukuje nowych klientów. Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę, jak rozpocząć rozmowę handlową, jak analizować potrzeby, prezentować i przezwyciężać zastrzeżenia klientów.
Korzyści
Podczas szkolenia zastanie poruszona następująca problematyka:
- Wzmacnianie umiejętności posługiwania się technikami sprzedaży (konwencjonalnej i mobilnej)
- W jaki sposób umawiać się na spotkania?
- Zrozumienie, że proces sprzedaży składa się z etapów, których nie można przyśpieszać ani pomijać
- Wiedza jak zadbać o zbudowanie dobrego kontaktu z Klientem już od początku rozmowy
- Zapoznanie się z typologią Klienta oraz poznanie sposobów dopasowania się do jego różnych osobowości
- Swobodne prowadzenie rozmów
- Umiejętność dopasowywania produktów i usług do wymagań Klientów
- Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
- Wiedza, jak skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów
- Budowanie zaufania i wiarygodności w oczach Klientów podczas spotkań sprzedażowych.
Program
Wstęp
- Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę
Budowanie postawy handlowca
- Podejście do pracy
- Najważniejsze przykazania
- Emocjonalne zagrożenia i sposoby zapobiegania
- Przygotowanie handlowca do sprzedaży
- Budowanie wiarygodności
Umawianie się na spotkanie
- Otwarcie rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie się na spotkanie
- Prezentacja celu rozmowy i korzyści ze spotkania
- Przezwyciężanie zastrzeżeń spotkań
- Zamknięcie rozmowy
Prowadzenie rozmowy sprzedażowej. Skuteczna komunikacja.
- Percepcja i pierwsze wrażenie w rozmowie stacjonarnej.
- Używanie przestrzeni i różnych bodźców podczas rozmowy.
- Schemat i zakłócenia w komunikacji
- Dbanie o emocje i aktywne słuchanie
Analiza potrzeb
- Aktywne słuchanie
- Motywacje zakupowe klientów
- Rodzaje potrzeb
- Kierowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji poprzez odpowiednie pytania
Prezentacja oferty
- Odwołanie do potrzeb
- Odpowiednia argumentacja
- Schemat „ C Z K O”
- Zamknięcie prezentacji
- Prezentacja poprzez pytania
Przezwyciężanie zastrzeżeń – kiedy klient mówi „NIE”
- Przygotowanie listy obiekcji
- Elementy sztuki wywierania wpływu
- Zasady obrony przed manipulacją
- Rozpoznawanie decyzji zakupowych
- Techniki przezwyciężania zastrzeżeń
Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy
- Techniki zamknięcia rozmowy
- Błędy w zamykaniu rozmów
- Ostateczne domykanie sprzedaży
Działania po-sprzedażowe
- Cel podejmowania dalszych działań
- Skuteczne działania po-sprzedażowe
- Opieka po dokonanej sprzedaży - jakie standardy nas obowiązują, czy możemy zaproponować coś ponad standard?
Obsługa reklamacji
- Dlaczego warto załatwiać reklamacje?
- Kroki rozmowy reklamacyjnej
- Skuteczne przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
metody pracy
ćwiczenia grupowe
studium przypadku
dyskusja
prezentacja
Informacje organizacyjne
Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:
Warszawa/ Zakopane/ Gdańsk/ Online:
dzień 1:10.00-16.00, dzień 2: 9.00-14.30
Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Centrum szkoleniowe: Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji. Koszt 2 dniowego szkolenia (790pln+23%VAT/1os.) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy, lunch, certyfikat.
Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl), "Patria" (www.patriazakopane.pl), "JST Turnia" (www.jastrzebiaturnia.pl).
Szkolenia stacjonarne w Gdańsku/ Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel Aqua House (www.aquahouse.pl), hotel Amber (www.amber-hotel.pl)
Koszt szkolenia (890pln+23%VAT/1os.) z zakwaterowaniem zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.
Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Gdańsku/ Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dopłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Gdańsk) 140 zł netto+23%VAT/ 2 dni. Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.
W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż***) lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąć 100pln+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Koszt szkolenia bez zakwaterowania: 790 pln+23%VAT/ 1 os.
Szkolenia online "live" - Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR "LIVE". Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. "oknie czatu" pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 690 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.
WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)
Zgłoszenie
Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach.
Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie (Gdańsku) lub do wysłania linku, w sytuacji webianarów).
Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO.
W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 0-607730000 (9.00-21.00).
Wpłata
Po wysłaniu powyższej DEKLARACJI wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Po otrzymaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.
Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.
kontakt
Planujesz szkolenie – skontaktuj się z nami
a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
European Training & Consulting Center Sp. z o. o. |
|
22 185 54 72 centrala |
|
527-21-64-310 |
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00