Tablica

Szkolenia

Metody pozyskiwania klientów - techniki rozmów handlowych

Celem szkolenia jest zdobycie przez handlowców umiejętności sprzedaży - pozyskiwania nowych klientów. Umiejętność ta z pewnością przyda się każdemu sprzedawcy, który aktywnie poszukuje nowych klientów. Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę, jak rozpocząć rozmowę handlową, jak analizować potrzeby, prezentować i przezwyciężać zastrzeżenia klientów.

Korzyści

Tablica

Podczas szkolenia zastanie poruszona następująca problematyka:

  • Wzmacnianie umiejętności posługiwania się technikami sprzedaży (konwencjonalnej i mobilnej)
  • W jaki sposób umawiać się na spotkania?
  • Zrozumienie, że proces sprzedaży składa się z etapów, których nie można przyśpieszać ani pomijać
  • Wiedza jak zadbać o zbudowanie dobrego kontaktu z Klientem już od początku rozmowy
  • Zapoznanie się z typologią Klienta oraz poznanie sposobów dopasowania się do jego różnych osobowości
  • Swobodne prowadzenie rozmów
  • Umiejętność dopasowywania produktów i usług do wymagań Klientów
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
  • Wiedza, jak skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów
  • Budowanie zaufania i wiarygodności w oczach Klientów podczas spotkań sprzedażowych.

Program

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę


Budowanie postawy handlowca

  • Podejście do pracy
  • Najważniejsze przykazania
  • Emocjonalne zagrożenia i sposoby zapobiegania
  • Przygotowanie handlowca do sprzedaży
  • Budowanie wiarygodności


Umawianie się na spotkanie

  • Otwarcie rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie się na spotkanie
  • Prezentacja celu rozmowy i korzyści ze spotkania
  • Przezwyciężanie zastrzeżeń spotkań
  • Zamknięcie rozmowy


Prowadzenie rozmowy sprzedażowej. Skuteczna komunikacja.

  • Percepcja i pierwsze wrażenie w rozmowie stacjonarnej.
  • Używanie przestrzeni i różnych bodźców podczas rozmowy.
  • Schemat i zakłócenia w komunikacji
  • Dbanie o emocje i aktywne słuchanie


Analiza potrzeb

  • Aktywne słuchanie
  • Motywacje zakupowe klientów
  • Rodzaje potrzeb
  • Kierowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji poprzez odpowiednie pytania


Prezentacja oferty

  • Odwołanie do potrzeb
  • Odpowiednia argumentacja
  • Schemat „ C Z K O”
  • Zamknięcie prezentacji
  • Prezentacja poprzez pytania


Przezwyciężanie zastrzeżeń – kiedy klient mówi „NIE”

  • Przygotowanie listy obiekcji
  • Elementy sztuki wywierania wpływu
  • Zasady obrony przed manipulacją
  • Rozpoznawanie decyzji zakupowych
  • Techniki przezwyciężania zastrzeżeń


Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy

  • Techniki zamknięcia rozmowy
  • Błędy w zamykaniu rozmów
  • Ostateczne domykanie sprzedaży


Działania po-sprzedażowe

  • Cel podejmowania dalszych działań
  • Skuteczne działania po-sprzedażowe
  • Opieka po dokonanej sprzedaży - jakie standardy nas obowiązują, czy możemy zaproponować coś ponad standard?


Obsługa reklamacji

  • Dlaczego warto załatwiać reklamacje?
  • Kroki rozmowy reklamacyjnej
  • Skuteczne przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji

metody pracy

ćwiczenia grupowe

studium przypadku

dyskusja

prezentacja

Informacje organizacyjne

Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:

Warszawa/ Zakopane/ Gdańsk/ Online:

dzień 1:10.00-16.00, dzień 2: 9.00-14.30

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Centrum szkoleniowe: Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji. Koszt 2 dniowego szkolenia (590pln+23%VAT/1os.) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl), "Patria" (www.patriazakopane.pl), "JST Turnia" (www.jastrzebiaturnia.pl).

Szkolenia stacjonarne w Gdańsku/ Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel "Miramar" (www.hotelmiramar.pl), hotel Aqua House (www.aquahouse.pl), hotel Amber (www.amber-hotel.pl)
Koszt szkolenia (690pln+23%VAT/1os.) z zakwaterowaniem zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.

Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Gdańsku/ Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dopłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Gdańsk) 140 zł netto+23%VAT/ 2 dni. Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.

W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż***) lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąć 100pln+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Koszt szkolenia bez zakwaterowania: 590 pln+23%VAT/ 1 os.

Szkolenia online "live" - Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR "LIVE". Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. "oknie czatu" pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 490 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.

WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)

Zgłoszenie

Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach.

Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie (Gdańsku) lub do wysłania linku, w sytuacji webianarów).

Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO.

W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Po wysłaniu powyższej DEKLARACJI wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Po otrzymaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.
Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.

 

nasi klienci

kontakt

Planujesz szkolenie – skontaktuj się z nami
a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Adres

European Training & Consulting Center Sp. z o. o.
00-867 Warszawa, al. Jana Pawła II 27
Atrium Center

Informacja

607 73 00 00

E-mail

info@szkolenia-dofinansowane.pl

Telefon

22 185 54 72 centrala
22 185 56 06 dział szkoleń
22 185 56 09 dział księgowości

FAX

22 185 54 73

NIP

527-21-64-310

*pola wymagane

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00