Tablica

Szkolenia

E-commers w praktyce. Skuteczne narzędzia sprzedaży przez internet

Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru optymalnych rozwiązań dla celów organizacji.

Korzyści

Tablica
  • możliwość bieżącego aktualizowania oferty,
  • umocnienie pozycji marki na rynku,
  • łatwy dostęp do oferty konkurencji,
  • większe możliwości pozyskania nowych klientów,
  • ewentualność rozszerzenia swojej działalności poza granice rynku lokalnego,
  • wzrost sprzedaży,

Program

Dzień 1

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
    i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty / wpisy
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) na FB i LinkedIn

2. REGULAMIN FACEBOOKA

  • Kluczowe, choć nie tak oczywiste postanowienia regulaminu

3. LinkedIN

  • Komunikacja B2B, B2C, H2H?
  • Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • Praktyczne wskazówki
  • Konta premium i wiadomości inMail

4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych

  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
  • Monitoring obecności marki / osoby w sieci

5. EFEKT WIRUSOWY

  • Inspirujące przykłady

6. PRZEGLĄD NARZĘDZI – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI

  • Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

7. INSTAGRAM W EMARKETINGU

  • Łączenie kont z FB, republikacja a specyfika treści na Instagramie
  • Poszerzanie zasięgu postów
  • Przydatne aplikacje
  • Narzędzia do planowania publikacji

8. TWITTER I RESZTA

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych
  • Być czy nie być (wszędzie)? –  strategia social-media

Dzień 2

1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO

  • Po co „śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób

2. PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS

  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics – ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
  • Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

3. REKLAMA INTERNETOWA – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki

  • Podstawowe modele zakupu reklamy
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Nowe trendy w reklamie – m.in. remarketing

4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing

  • Co do jest SEM i dlaczego to takie ważne
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Planer słów kluczowych
  • Potencjał remarketingu

5. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW

  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych

6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Praktyczne podpowiedzi dla twórców treści

7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego

  • Mobilny vs responsywny
  • Przydatne narzędzia do projektowania i testowania

8. Kluczowe zagadnienia email marketingu

  • Kluczowe zagadnienia
  • Przydatne narzędzia do budowania baz danych email i zarządzania wysyłkami
  • Możliwości marketing-automation

Informacje organizacyjne

Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:

Warszawa/ Zakopane/ Gdańsk/ Online:

dzień 1:10.00-16.00, dzień 2: 9.00-14.30

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Centrum szkoleniowe: Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji. Koszt 2 dniowego szkolenia (590pln+23%VAT/1os.) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl), "Patria" (www.patriazakopane.pl), "JST Turnia" (www.jastrzebiaturnia.pl).

Szkolenia stacjonarne w Gdańsku/ Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel "Miramar" (www.hotelmiramar.pl), hotel Aqua House (www.aquahouse.pl), hotel Amber (www.amber-hotel.pl)
Koszt szkolenia (690pln+23%VAT/1os.) z zakwaterowaniem zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.

Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Gdańsku/ Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dopłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Gdańsk) 140 zł netto+23%VAT/ 2 dni. Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.

W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż***) lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąć 100pln+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Koszt szkolenia bez zakwaterowania: 590 pln+23%VAT/ 1 os.

Szkolenia online "live" - Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR "LIVE". Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. "oknie czatu" pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 490 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.

WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)

WYŚLIJ DEKLARACJĘ UDZIAŁU W SZKOLENIU (docx lub online)

Zgłoszenie

Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach.

Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie lub do wysłania linku, w sytuacji webianarów). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: 0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.
Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.

nasi klienci

kontakt

Planujesz szkolenie – skontaktuj się z nami
a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Adres

European Training & Consulting Center Sp. z o. o.
00-867 Warszawa, al. Jana Pawła II 27
Atrium Center

Informacja

607 73 00 00

E-mail

info@szkolenia-dofinansowane.pl

Telefon

22 185 54 72 centrala
22 185 56 06 dział szkoleń
22 185 56 09 dział księgowości

FAX

22 185 54 73

NIP

527-21-64-310

*pola wymagane

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00