ZGŁOSZENIE

Na stronie głównej obok nazw szkoleń znajduje się Deklaracja.doc oraz Deklaracja online. Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją udziału w szkoleniu. Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach. Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwośc samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o miejscu odbywania się szkoleń. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem umowy o przetwarzaniu danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.

Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. 

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.


 

Zaawansowane Techniki Sprzedaży...zobacz program
Korzyści
  • Wzmacnianie umiejętności posługiwania się technikami sprzedaży
  • Zrozumienie, że proces sprzedaży składa się z etapów, których nie można przyśpieszać ani pomijać
  • Wiedza jak zadbać o zbudowanie dobrego kontaktu z Klientem już od początku rozmowy
  • Zapoznanie się z typologią Klienta oraz poznanie sposobów dopasowania się do jego różnych osobowości
  • Swobodne prowadzenie rozmów nawet z trudnymi Klientami
  • Umiejętność dopasowywania produktów i usług do wymagań Klientów
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
  • Poznanie techniki perswazji
  • Sprzedawanie bez zbędnego obniżania cen
  • Wiedza, jak skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów
  • Budowanie zaufania i wiarygodności w oczach Klientów

Program

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

Budowanie postawy handlowca

  • Podejście do pracy
  • Najważniejsze przykazania
  • Emocjonalne zagrożenia i sposoby zapobiegania
  • Przygotowanie handlowca do sprzedaży
  • Budowanie wiarygodności

Etapy procesu rozmowy sprzedażowej

  • Jak rozpoznać poszczególne etapy i kiedy przechodzić do kolejnych?

  • Najważniejsze elementy które warto wzmacniać

Skuteczna komunikacja podczas rozmowy sprzedażowej

  • Percepcja i pierwsze wrażenie
  • Komponowanie stroju
  • Używanie przestrzeni i różnych bodźców w sprzedaży
  • Schemat i zakłócenia w komunikacji
  • Dbanie o emocje i aktywne słuchanie

Analiza potrzeb

  • Aktywne słuchanie
  • Motywacje zakupowe klientów
  • Rodzaje potrzeb
  • Kierowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji poprzez odpowiednie pytania

Prezentacja oferty

  • Odwołanie do potrzeb
  • Odpowiednia argumentacja
  • Schemat „ C Z K O”
  • Zamknięcie prezentacji
  • Prezentacja poprzez pytania

Przezwyciężanie zastrzeżeń – kiedy klient mówi „NIE”

  • Przygotowanie listy obiekcji
  • Elementy sztuki wywierania wpływu
  • Zasady obrony przed manipulacją
  • Rozpoznawanie decyzji zakupowych
  • Techniki przezwciężania zastrzeżeń

Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy

  • Techniki zamknięcia rozmowy
  • Błędy w zamykaniu rozmów
  • Ostateczne domykanie sprzedaży

Działania po-sprzedażowe

  • Cel podejmowania dalszych działań
  • Skuteczne działania po-sprzedażowe
  • Opieka po dokonanej sprzedaży  - jakie standardy nas obowiązują, czy możemy zaproponować coś ponad standard? 

Obsługa reklamacji

  • Dlaczego warto załatwiać reklamacje?
  • Skuteczne przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji

 

Zapraszamy! 

Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Studium przypadku
Wykład
Dyskusja
Burza mózgów
Prezentacja
Analiza dokumentów

Informacje organizacyjne:

Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:

Warszawa/ Zakopane/ Sopot:

dzień1:10.00-16.00,dzień2: 9.00-15.00

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Google Campus Warsaw, Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O dokładnym miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji.
Koszt 2 dniowego szkolenia (zawarty poniżej) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, lunch 2 daniowy, certyfikat.

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Dawidek" (www.dawidek.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl) lub "Adria" (www.adriazakopane.pl) .

Szkolenia stacjonarne w Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel "Miramar" (www.hotelmiramar.pl), hotel Bursztyn (www.hotelbursztyn.pl)  hotel Aqua House (www.aquahouse.pl)

Koszt 2 dniowego szkolenia (Zakopane/ Sopot) z zakwaterowaniem (zawarty poniżej) zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.

Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dapłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Sopot) 78 zł netto + 23%VAT/ 2 dni zakwaterowania. Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.
W przypadku uczestników szkoleń preferujacych wyższy standard hotelowy lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąc koszt 100 zł netto+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Jest to wówczas taki sam koszt jak koszt szkolenia w Warszawie.   

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Deklaracja.docx
Koszt netto:
390 zł Zakopane
290 zł Warszawa
390 zł Sopot

Deklaracja online

Nasi klienci